29 Şubat 2008 Cuma

Yanlis_Numara

Hizmetçi: Aloo? Adam: ''Kızım benim, hanımı çağırıver sen bana '' Hızmetcı: ''Bir dakika efendim '' hızmetci:'' Alo '' Adam:'' Ne oldu kızım, hanım nerede? '' Hızmetcı:'' Ay beyfendi nasıl söylesem, hanımefendi yatak odasında biriyle beraber. '' Adam:'' Ne, bir adamla mı? '' Hızmetcı:'' Maalesef, beyfendi. '' Adam: ''Ne?!, hem de benim evimde ha! Bana bak kızım, git benim çalışma odama, aç masamın çekmecesini ordaki tabancayı al, ikisini öldür, emrediyorum sana! '' Hızmetcı: ''Beyfendi, ben nasıl yaparım öyle şeyi? '' Adam: ''Yaparsın, bak telefonda bekliyorum, yürü haydi İki el silah sesi duyulur..'' Hızmetcı:'' Alo, beyfendi '' Adam: ''Ne yaptın kızım? '' Hızmetcı:'' Söylediğiniz gibi silahı aldım, ikisini de öldürdüm efendim. Sonra da silahı havuza attım. '' Adam:'' Ne havuzu? '' Hızmetcı: ''Bahçedeki yüzme havuzuna beyfendi, nereye olacak? '' Adam:'' Ulan bizim villada yüzme havuzu yok ki, orası neresi Alooo? ''